čtvrtek 27. srpna 2015

Oblíbenci



Oblíbenci-- Srpen ♥♥


1.Sprchový gel borůvka- Sephora (140ml, 110kč)




Tento sprcháč jsem dostala jako dárek ze Sephory! :)
Voní krásně čistě,prostě borůvkově! :D :)
Dobře pění ,je příjemný na pokožku a má
krásný design, prostě mohu doporučit!! :) ♥♥
V Sephoře najdete také i jiné vůně tohoto sprchového gelu! :)



2. Hand cream, čokoláda a květ bavlníku- Sephora (50ml,cca 150kč)


Krém na ruce je jedna z věcí,kterou musí mít každá z nás! :)
Já si oblíbila tyto dvě vůně ze stejné řady hand cream.
Čokoládová- velmi silná vůně,vždy mám pocit,že jsem si na
ruce napatlala čokoládu. :D
Květ bavlníku- Oproti čokoládové je to velmi čistá
a svěží vůně,která mi voní jako aviváž. :)♥




3. Eos borůvka- DM (159kč)


100% pravý! :)
Tento Eos jsem koupila nově v DM.:)
Eos vám zvlhčí rty,takže je velmi dobrý proti popraskaným rtům v zimě! :)

                          Zjemňuje rty a navíc je bez vazelíny. ♥
Můžete vybírat i z více vůní! :) Doporučuji také granátové jablko a malinu
                          nebo lesní ovoce! :)

4. Mini gely - DM (kolem 20-30kč)


Doporučuji na cesty,do kabelky nebo
když s sebou nechcete táhnout velký šampón, sprchový gel
nebo dokonce i opalovací krém. :)


5.Tutti Fruttii - bonbóny do kapsy - Billa (7kč)

Díky malému balení se krabička vejde do kabelky.
Chutí mi připomínají chupa chups lízátka! :)
Já je kupovala v Bille,ale seženete je v každém větším
supermarketu. 


6. Rio Fresh-Billa (25kč)
100% šťáva
Mají různé příchutě,mně osobně nejvíce chutná ananasová:)
Dají se i koupit v Bille nebo v jiných supermarketech.

7. Restaurace - BlackDogs 

Moje oblíbená restaurace! :) 
Velmi jsem si pochutnala na hranolkách,které jsou 
chutně okořeněné,nachos s avokádovou pomazánkou
a na hamburgru s kvalitním masem! :)
Doporučuji! restauraci můžete navštívit i se svým pejsek! :)
  
webové stránky: http://www.blackdogs.cz/


8.Písnička- LunchMoney Lewis- Bills 

9. Obchod- Tiger

Najdete zde různé věci na DIY(washi pásky),
nádobí,hygienické potřeby i dekorace do bytu.

Prodejna Praha:
Václavské náměstí 835/13, 110 00 Praha 1
po-ne 10-22

Prodejna Brno:
Masarykova 19, 602 00 Brno
po-so 9-20, ne 10-17

Prodejna České Budějovice:
Lannova třída 207/12, 370 01 České Budějovice
po-pá 9-19, so 9-18

Prodejna Liberec:
OC Forum, Soukenné náměstí 2a, 460 80 Liberec
po-ne 9-20


10. Časopis - JOY

 JOY časopis je plný módy,tipů na outfity i kosmetiku.
Také můžete očekávat k časopisu i dárek. :)
Jako například mini voňavku od essence nebo mini sprchový gel
od značky B.U. ♥



Doufám,že jsem Vám s něčím poradila!
Oblíbence čekejte každý měsíc :)


Míša♥





















Žádné komentáře:

Okomentovat