pátek 30. října 2015

Kočíčí čelenka + TIP na Make-up

DIY
OUŠKAnaKOČKUnebo naPARÁDU
+
TIP
na Make-up
                                                                             
Ahoj ! :) Dnešní DIY si můžete použít na Halloween, jestli ho slavíte,
nebo si ho můžete pozměnit i jen tak na parádu :)
Můžete se inspirovat, jak ze sebe můžete ještě více udělat kočku.
A to make-upem !
Není to nic složitého, ani profesionálního. Nejsem žádná profesionálka ;)
DIY :
1.
Co potřebujeme ?
hnědý/černý filcobyčejnou (kovová bude nejlepší) čelenku do vlasů
nůžky
lepící pistoli
2.
Ustřihla jsem si z filcu 2 čtverečky (9-10 x 9-10 cm).

3.
Čtvereček jsem přeložila a slepila lepící pistolí.


4.
Potom jsem ho ještě přeložila a to SCHVÁLNĚ takto "nakřivo",
aby to vypadalo více jako zvířecí. Zase jsem to zalepila.

5.
Nakonec jsem trojúhelník přilepila lepící pistolí
a dolní vyčnívající kusy založila a také přilepila. Udělala jsem druhý trojúhelník a zase přilepila.
TIP na Make-up :
Udělejte si černou tužkou takový trojúhelníček s oblými rohy na špičku nosu. Poté na tváře namalujte pár fousků a jen vrchní ret namalujte buď černou tužkou, nebo černou rtěnkou (před nanesením tužky doporučuji hydratovat rty. Tužka je totiž suchá a mohly by Vám popraskat). Pro ještě větší look kočky si můžete udělat linky. Jestli si uděláte ocásek je úplně na Vás ;).

Ouška na parádu : Filcové trojúhelníčky nahraďte trojúhelníčky z drátku. Potom je jen dalším drátkem přidělejte k čelence a pro větší pevnost můžete zalepit lepící pistolí. Přes drátky můžete přetáhnout krajku, papír, nebo klasickou látku. Je to na Vás :)

Doufám že jsem Vám kdyžtak na poslední chvíli pomohla s Haloweenem, nebo jen inspirovala třeba na karneval a nebo jen tak na parádu :)


 🌹

                                                                                                       E-mail: bellasdiy@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat