úterý 6. října 2015

Sešity do školy + Tipy k sešitům

BACK TO SCHOOL

DIY SEŠITY 2. část

TIPY sešity
Dnešní DIY je tedy 2. část zdobení sešitů ze série BACK TO SCHOOL.
Minulý příspěvek byl 1., ve kterém jsem se zmínila, že budu dělat
i druhou část :) Doufám, že Vám nevadí, že to vydávám až teď, v říjnu.
Jak už se Miška v posledním příspěvku zmiňovala (aplikace na mobil 1), 
nebyl čas. Doufám, že se to teď zlepší :) 


1.
1. Co potřebujeme ?
Krepáky - 2 barvy
Tužku
Nůžky (na přesnější vystřihnutí i malé)
Lepidlo
Sešit
2.
Sešit jsem polepila tmavším krepákem
(samoržejmě je na Vás jestli dáte podklad tmavý či světlý ;D)
3.Na světlejší krepák jsem si nakreslila 
"cikcak" ploužky, vystřihla a nalepila je. 
4.
Na sešit jsem nalepila kus papíru,
aby jsem mohla kam napsat předmět, jméno, třídu.

2.
1. Co potřebujeme ?
Papírovou lepící pásku
Sešit obalený bilým papírem, doporučuji čtvrtku
Barvy
Štětec
2.
Sešit obalený bílým papírem jsem různě polepila
 papírovou lepící páskou.

3.
Na nepolepená místa lepenkou jsem nanesla barvy.
Můžete mít jen jednu barvu, ale já jsem zvolila více barev.
(barvy jsem použila akrilové)
4.
Nakonec jsem OPATRNĚ slepila pásky ze sešitu. 
Opravdu doporučuji použít na polepení sešitu čvtrtku, protože já jsem 
sešit polepila tenkým papírem a když jsem slepovala pásku, papír se trošku trhal.
TIP: Pokud se Vám barva dostala i pod lepenku, zamalujte ji bílou barvou ;-)
5.
 A jako na každý sešit jsem nalepila "jmenovku".


3.
1. Co budeme potřebovat ?
Barvy (samozřejmě, že můžete použít jen jednu, to je na Vás)
Houbičkový štětec/houbičku (já jsem měla do kulatého tvaru)
Lepidlo
Bílý papír
(možná by byla lepší čtvrtka, mě se to takto zvrásčilo)
Čvereček/obdelník/kolečko z papíru
Sešit
2.Na sesšit nalepíme papír/čtvrtku.
3.Na sešit položíme tvar vystříhnitý z papíru tam,
 kde chceme, aby byla naše "jmenovka".
Papírek podržíme prstem a začneme malovat na sešit.
Malujeme i přes papírek.
4.Na konec už jen papírek odendáme a měl by vzniknout bílá, nepomalovaná část
na napsání jména, třídy a předmětu.



MOJE TIPY na sešity
1. Hodně sešitů jsem jen namalovala barvami. Důležité u namalovaných sešitů je obalit.
 📚
2. ...doporučuji sešity BALIT do umělých obalů. Není to žádná drahá záležitost a obaly seženete snad v každém papírnictví. Na konci roku sešity máte nepotrhané a nepomačkané. Zvlášť ve vyšších třídách na základce se hlavně učivo opakuje a učí více do detailu, takže seVám ze nerozthaného sešitu bude lépe učit.
📚
3. Jak jsem už zmínila, ve vyšších třídách se potom už víceméně opakuje a tak se třeba učíte ze starších sešitů. Aby jste to ze svých zapisů pochopily, je lepší mít je přehledné a porozumnitelné. Proto je dobre používat ZVÝRAZŇOVAČE.
📚
4. My například dostáváme hodně pracovních listů a když si je zakládám do sešitu, vypadnou mi v tašce a já je potom vyhodím s nepořádkem. Doporučuji si pracovní listy nebo vytisklé poznámky buď vlepovat do sešitu, nebo si pořídit ploché desky, do kterých budete papíry dávat :)


Doufám, že se Vám dnešní a také poslední Back to school příspěvek líbil :) Můžete se tešit na podzimní Diy :)


 🌹
                                   
                                                                                                                  E-mail: bellasdiy@gmail.com



Žádné komentáře:

Okomentovat