středa 9. září 2015

DIY-kalendář


Kalendář na stěnu 

Slouží jako obyčejný papírový kalendář, ale místo, abyste psali tužkou na papír, píšete fixou
na sklo ! :) Každý měsíc si fixu ze skla vymažete a můžete si napsat nový rozvrh aktivit na další měsíc! :)Protože je i někdy 31 dnů v měsíci a mně se vešlo pouze 30 obdélníků do rámečku,rozhodla jsem se,že v měsíci,kdy je zrovna 31 dnů,rozpůlit poslední 30. obdélník! :) Na barevný papír si můžete napsat školní rozvrh nebo kroužky. ♥
A teď, jak na to:





Potřebujeme:
Akrylovou bílou barvu + štětec
vzorníčky barev(já je sehnala zadarmo v Hornbachu)
barevná papír
smývatelné fixy na sklo
A hlavně rámeček,jakékoliv velikosti :)

Podklad v  rámu nabarvíme na bílo.
Pokud bude potřeba,natřeme i druhou vrstvu.

Až barva uschne,nalepíme na podklad rámu barevný papír.

Pak si nastříháme vzorníčky na 30  malých obdélníků.

Pak je nalepíme na bílý podklad rámu.
 TIP:
Na barevný papír si nalepte 5 emoji, vedle kterých si pak
na sklo napíšete své kroužky. Já si vytiskla emoji s různou náladou
a nalepila je tak,jak mám každý kroužek ráda nebo naopak se na něj moc netěším! :)
         Takže na kroužek,který moc nemusím jsem si nalepila mračouna a na který se těším jsem
si nalepila smajlíka se srdíčky!

A můžete začít psát! :) 


Míša♥


Žádné komentáře:

Okomentovat