pátek 4. září 2015

Sešity do školy

BACK TO SCHOOL

DIY
SEŠITY 1. část

Dnešní Diy je ze série BACK TO SCHOOOOOOL !
Jelikož mám back to school zdobení sešitů, vyrábění pomůcek atd..... hrozně moc ráda, rozhodla jsem se s Vámi podělit o nějaké návody a dnešní návod je tedy 1. část DIY sešitů. Ano, 1. část, protože mám už nějaké sešity vyrobené a kdybych dělala jeden příspěvek na sešity, byl by to pěkně dlouhý příspěvek. A také to dělám proto, protože se dozvídám, co mám mít za sešity a příští týden ;D

1. 
1. Co potřebujeme ?
Mašle
Washi pásku / pastelku (fixu)
Lepící pistoli
Lepidlo
Barevný papír (já jsem zvolila barvu "kartonu")      

2.
1. Co potřebujeme?
Houbičku/štětec
Paletu
3 *akrilové barvy ( tmavá, střední a světlá )
Sešit

2. TIP
Doporučuji namalovat světlý podklad i ztrácení ( ombre)
barvami  2 vrstvami !!!!!!! Barvy tak budou mnohem
sytější a hezčí ;)





1. Co potřebujeme ?
Sešit oblepený bílým papírem
( nemusí být bílý, ale já jsem se bála,
 že bude krepák prosvítat ;))

Lepidlo
Nůžky
Nějaký papírek na napsání předmětu a jména
( já jsem tento vystřihla z papíru a nalepila lepidlem )
Okrasný krepák :

2. TIP na okrasný krepákŠtětcem namočeným v čisté vodě "namalujte"
pruhy na krepák. Barva krepáku se trošku vymyje a
vzniknou pruhy.
Když budete štětcem barvu "vymývat" doporučuji
trošku přitlačit, ale zase ne moc, aby se krepák
nepotrhal.


4. 
Tady už Vám jen napíšu nějaké tipy čím si můžete obalit sešit, protože je to velmi jednoduché a myslím, že to nepotřebuje fotku ;)

Jako první tip je obalení hezkým balícím papírem, myslím, že to všichni znáte ;)

Druhý tip je obalení klasickou látkou a třeba i nějaké vyšití bavlnkou.

Třetí tip je spíše pro učebnice. Z klasického šmíráku si udělejte pevný "obal"(ale stejně doporučuji si učebnice, sešity, žákovskou knížku balit ještě umělohmotným obalem, který mají v každém papírnictví) a na něj si můžete nakreslit co chcete, ale přitom budete tak matně vidět obal učebnice.

Doufám, že se Vám dnešní Back to school líbilo. Určitě ode mě čekejte ještě nějaké Back to school :) Už mám naplánované 3 příspěvky plus dekorace :) Tak doufám, že Vám vynahradím prázdninovou nečinnost :)

                         E-mail: bellasdiy@gmail.com




Žádné komentáře:

Okomentovat