středa 9. prosince 2015

Christmas tag

Christmas tag







Vánoce se blíží, na adventním věnci máme už dvě zapálené svíčky a já se konečně dostávám do té správné Vánoční nálady.
I když...ve škole pořád píšeme písemky a já se musím hodně učit, jelikož
tyhle poslední testy můžou ovlivnit mojí známku na vysvědčení. Pořádné nervy. :)
Ale příští týden už bude pohodový a ten přespříští už vlastně skoro volný.
Od příštího pondělí budeme se školou chodit na různé akce.
Takže pohoda :))

Rozhodla jsem se napsat jako vánoční článek Christmas tag,
kterým mě inspirovala bloggerka Anastázie-- její blog: http://frommylifeblog.blogspot.cz/
(určitě mrkněte :))





1. Kdy ses začala těšit na Vánoce? Já myslím, že při nakupování dárku pro rodinu a kamarády. 
Hrozně mě to baví. :)
 
2. Máš adventní kalendář? Mám a jsem zvědavá, jestli do vánoc vydržím každý den otevřít jen jedno okýnko. :D
 
3. Jaké jsou tvé oblíbené vánoční filmy? Asi nejvíc klasické české pohádky a pak třeba Sám doma, Grinč, Frozen♥ a Vánoce naruby
 
 
4. Nejoblíbenější vánoční nápoj? Kinderpunch nebo čaj s příchutí jablek a skořice.
 
5. Jaký je tvůj typický Vánoční den? Spím co nejdéle, pak jedeme s rodinou na hřbitov dát svíčku praprarodičům, prapraprarodičům, atp. :D,koukáme na televizi a pak už jen máme večeři a předávání dárku, potom většinou s koukáme na pohádky. :)
 
6. Co večeříte na Vánoce? Protože nemám ráda kapra, tak mi mamka dělá lososa.

7. Máte nějaké vánoční tradice?  Někdy pouštíme lodičky, ale jinak ne.
 
8. Jaké jsou tvé oblíbené vánoční písničky? Tony Bennett, Lady Gaga - Winter Wonderland a Fifth Harmony - All I Want for Christmas Is You 

9. Jaký nejlepší vánoční dárek si dostala? To je docela těžké,  je jich víc, ale patří mezi ně asi spíš ty  elektronické. :D
 
10. Živý nebo umělý stromek? Určitě živý!! :)


To by bylo vše k dnešnímu článku, mějte se krásně a užívejte Vánoc! :)









Žádné komentáře:

Okomentovat