úterý 15. prosince 2015

Christmas gift inspiration

Christmas Inspiration- gifts



Jako další Vánoční článek tu pro vás mám pár tipů na dárky.  :)

1. Čajíky

Tyhle dva čaje mám z marks & spencer. Jeden je s příchutí citrónu, zázvoru a ženšenu.
Druhý je  s příchutí jahody a maliny.
Cena jednoho čaje: 50kč








2. Beauty blender

Houbička na nanášení make-up. Skvělý dárek pro mamku nebo sestru. :)
Já ji koupila v DM za 130kč, ale koupit ji můžete také na dekorativka.cz.
Vybírat také můžete z různých barev a tvarů.







3. Eos

Balzámy na rty jsou podle mě nejlepší dárky z kosmetiky.
Já osobně jich mám mnoho a nemůžu se jich nabažit.
Eos je k tomu voňavý a má krásný design. Koupit ho můžete v
DM za 160kč nebo na e-shopech. :)






4. Baby lips

Jak už jsem psala, myslím si, že balzámy na rty jsou jedny z nejlepších dárků
z kosmetiky. Baby lips Sweet apple jsem koupila sestře.
Je trochu načervenalý a krásně voní! :)




5. Krém na ruce

Krém na ruce nikdy nezklame. Jak u mužů tak u žen!
Tenhle krém (od Dermacol - Aroma Ritual) zakoupíte v DM za 50-60kč.








6. Šperky

Snad každou holku/ženu potěší šperk. Ať už prstýnek, náramek nebo náhrdelník- jako třeba tento. Je jednoduchý, ale přesto krásný. :) Koupila jsem ho v C&A za 200kč.











7. Krabička na drobnosti

Když už máme ten náhrdelník, můžeme ho zabalit do malé vtipné krabičky.
A hned to bude dárek dva v jednom! :) Tuhle krabičku jsem koupila v Tiger za 30kč.




 

8. Hrneček

Buď můžete koupit nějaký pěkný hrnek s nápisem, obrázkem nebo koupit
hrnek čistě bílý a pomalovat si ho sám. Myslím, že každému udělá radost. :)
Bílý hrneček zakoupíte v Ikee.





9. Dekorace

Jako další věc tu pro vás mám dekoraci do pokoje.
Tuhle ozdobu jsem koupila v Tiger za 150kč. Protože mi přišla dekorace nudná,
chtěla jsem ji trochu vyzdobit. Na kolečka jsem napsala různé citáty a nalepila fotky.
Hned to vypadalo lépe. :)







10. Svíčky

Svíčka je takový univerzální dárek, protože máte jistotu, že potěší!
Radost udělá obyčejná vonná svíčka nebo dražší Yankee candle. :)




To by bylo vše k dnešnímu článku, užívejte vánoční nálady! :)

Míša♥














                                          

Žádné komentáře:

Okomentovat