čtvrtek 17. prosince 2015

DIY Christmas

DIY Christmas







Mám tu mám opět článek s tématem Vánoce.
Dneska jsem si pro vás připravila pár DIY na Vánoce - dárky i dekorace
do pokojů.



1. Svíčky

Čajové svíčky mám v pokoji všude, ale protože mi pořád nepřipomínaly Vánoce, rozhodla jsem
se je ozdobit. Pár jsem jich pokreslila permanentkou a pár polepila pomocí barevných pásek.


2. Obálka s překvapením

Pokud si nevíte rady, co danému člověku dáte pod stromeček, není nic jednoduššího, než si vzít obálku, napsat na ní například: otevři, pokud jsi smutná/ý nebo jako já - otevři, pokud nevíš co upéct.
Dovnitř obálky jsem schovala různé recepty na dorty a muffiny. :) Stačí jen použít fantazii a máte skvělý dárek!



3. Krém na ruce

Další jednoduchý DIY dárek pod stromeček - stačí najít malou nádobku(já použila po malých marmeládách), vzít neparfémovaný krém na ruce
a nakapat do něj pár kapek vonného olejíčku, který seženete v drogériích. :) Pak už jen nadepište(ozdobte) nádobku a máte svůj vlastní krém! :D





4. Stromeček z šišky

Budete potřebovat šišku, hvězdičku a lepící pistol. Na vrcholek šišky nalepte šišku a pokud
šiška nebude pořádně stát, dejte ji do malého průhledného svícínku!
Tenhle malý stromeček na vašem parapetu vykouzlí velkou Vánoční atmosféru. :)

5. Štítky na dárky

Štítky na dárky nemusí být jenom nudné a obyčejné. A to jen stačí ozdobit štítky pásky, vzít fixy a něco na ně napsat nebo namalovat! :)




6. Ozdoba na stromeček

Myslím, že ozdoby na Vánočním stromečku jsou nejkrásnější vyrobené! ♥
Proto jsem si vytiskla z internetu šablonu různých vánočních tvarů(hvězdy, zvony, komety...)
a pak jsem jen ozdobila. Nezapomeňte na nit, kterou provlíkněte nahoře zvonkem, abyste ho mohli pak pověsit na stromeček. :)



7. Kamínek se vzkazem

Jako poslední nápad tu pro vás mám kamínek se vzkazem k dárku. Mně přišlo obyčejné, abych jako dárek dala prstýnek nebo nějakou menší věc samotnou a proto jsem si vzala kamínek a napsala na něj nějaký vzkaz- například : Pro štěstí.,Wish. nebo Be happy and smile. :) Vše je pouze na vás a vaší fantazii! :))




 



Mějte krásný čtvrtek! :)

Míša♥





Žádné komentáře:

Okomentovat