úterý 23. února 2016

Rtěnky a lesky / Lipstick and lipgloss

Rtěnky a lesky na rty








Avon lesk na rty - pink pucker











Na tento lesk jsem narazila úplně náhodou o Vánocích.
Asi také znáte, jak se Vám v kaslíku nahromadí milion letáčků.
Já je většinou vyhazuji, ale jeden mě oslovil. Byl to leták od Avon plný super
slev. Narazila jsem tam právě na tenhle lesk. Co mě na něm zaujalo bylo to,
že je na něm napsáno plump pout(to znamená, že by měl zvětšit objem vašich rtů).
Musím uznat, že rty se mi opravdu zvětšily, ale tedy lesk mě štípal na rtech docela
nepříjemně. Co se týče odstínu, na rtech není moc vidět, ale na světle můžete zpozorovat
malé třpytky. Lesk také dobře hydratuje a zvlhčuje rty.







Gosh - Gloss Light’N Shine Lip Eclat and Brilliance (č.102)

Co oceňuji na tomto lesku je zrcátko a když lesk otevřete, víčko zevnitř začne svítit.
No neříkejte, že to není super! Na párty nemusíte nosit zrcátko
a snadno se můžete namalovat i ve tmě.
Tento lesk je spíš lepkavý, rty nehydratuje, ale dlouho vydrží.
Na rtech vyčaruje lesklou nafialovělou barvičku.
Už jenom díky zajímavému designu ho musíte mít. :)





Rtěnka Oriflame - pure colour - nude pink



Krásná růžová nude rtěnka se třpytky.
Rty vám schladí a přidá perleťový odlesk.
Na této rtěnce se mi líbí to, že je světlejší a hodí se ke každému outfitu.
Na tuto rtěnku jsem také narazila díky Vánočním letákům.
Rtěnka má dobrou pigmentaci a vydrží na rtech dlouho. Je také neparfémovaná,
což je podle mě plus. Jedině co bych vytkla je to, že rty docela vysušuje.






Rtěnka essence - pink perfect - odstín č.02

 

Pro mě asi nejpoužívanější rtěnka za poslední dva měsíce. Není moc drahá a ta barva,
kterou vám vykouzlí na rtech je nádherná! No, moc dlouho nevydrží, ale pro mě
není problém si vzít ji vzít kamkoliv s sebou a někde na toaletách si ji domalovat.
K
oupila jsem ji v drogérii DM a jsem s ní hodně spokojená. Můžu je doporučit!
Nejsem si jistá, jestli tyto rtěnky byly v rámci limitované edice, ale vybírat můžete ze tří odstínů.












Míša♥









2 komentáře: