úterý 1. března 2016

Co s sebou do letadla?



Co s sebou do letadla?
Protože zanedlouho poletím do Dubaje, tak jsem se rozhodla, že napíši článek o tom, co s sebou do letadla! :)


Pohodlí  
      

Protože poletím 6 hodin, jde mi hlavně o pohodlí
a polštářek, deka nebo dlouhá šála nemůže chybět.

TIPPokud nemůžete usnout při světle, nezapomeňte si klapky na oči.


Batoh nebo kabelka?

Já osobně zvolím raději batoh.
Mám radši, když mám volné ruce na kufr a na doklady.
Také se nemůže stát, jako s kabelkou, že bych si batoh někde položila a nechala ho tam.




Kosmetika - !v příručním zavazadle maximálně 100ml!


Pudr, rozjasňovač, tvářenka... Raději zanechám v kufru.
S sebou na palubu si beru: korektor(make-up), řasenku, bílou tužku na oči (pomůže, když máte zarudlé oči), dezinfekce, malý deodorant ( první, co použiji když přiletím na letiště) , malý hřebínek se zrcátkem, gumičky, kapesníčky, krém na ruce a balzám na rty/ lesk na rty.

TIP: Malujte se až 10-15 min před přistáním. Rty a ruce ale hydratujte po celou dobu letu.


Kniha, časopis


Kniha nebo časopis jsou moji nejlepší společníci na cestách. Někdy ale nemám na vybranou a do letadla se mnou putuje i nějaké ta učebnice ze školy.

TIP: Vytiskněte si článek nebo si kupte knihu o zemi nebo městu, do kterého letíte. V letadle se pak zabavíte podtrháváním informací, které vás zaujali.


Elektronika



Tablet, mobil, externí nabíječka, nabíječka po příletu na letiště
a nesmíte zapomenout ani na sluchátka. Pokud si také berete s sebou fotoaparát, nikdy ho nenechávejte v kufru a pečlivě ho uschovejte do batohu nejlépe v nějaké taštičce.




TIP: Stáhněte si epizody vašeho oblíbeného seriálu. Já teď vynechala pár dílů a jsem pozadu,
tak snad to v letadle doženu! :)



Brýle

Do letadla si brýle beru hlavně kvůli tomu, že se bojím, že by se v kufru mohly poničit. Mohou ale také zachránit před přímým světlem při letu.








Po mém příletu můžete očekávat fotodeníček + tipy, jaké místa v Dubaji navštívit!















Žádné komentáře:

Okomentovat