sobota 13. srpna 2016

Summer ACTIVIES tips


Ahoj!!!!
Miluju léto. Podle mě se na tom hodně podepisují i prázdniny. Můžu se více věnovat tomu, co mě baví a navíc je teplo, sluníčko a mám spousty energie. 






Někdy se mi během léta prostě stane, že když jsem doma, nevím co s časem. Nerada trávím čas u počítače, nebo jen válením doma, když je venku krásně. Takže tady je pár tipů jak se právě tomuhle vyhnout :


  •   Já hrozně ráda SPORTuju, takže určitě PLAVÁNÍ, BRUSLE, KOLA. Vemte kamarády nebo sourozence a běžte se vykoupat. Venkovní bazény většinou ani nebývají tak drahé jako uzavřené aquaparky a já je mám i radši. Potom jsou tu lomy ! Nejen, že se osvěžíte, ale i se hýbete. Chodit BRUSLIT, BĚHAT si myslím, že je lepší chodit večer. Je totiž chladněji a navíc je to hezčííí. KOLO je můj pomocník při transformaci jak ve městě, ale i na chalupě. Auto v létě absolutně nesnáším. 


  • Když není zrovna nejkrásněji, můžete ten volný čas využít na tu nějakou KULTŮRU :P.Takže výstavy, kino atd..
Výsledek obrázku pro výstava retro


  • Jedna z hodně věcí, na jaké se v létě těším jsou TÁBORÁKY. Hrozně si to užívám na táboře, ale i na chalupě.

  • A takový spíše menší tip jsou ANTISTRESOVÉ OMALOVÁNKY. Vlastně "omalovánky pro dospělé". 

  • VYRÁBĚT SI. Room decor, ale třeba už i zdobení sešitů, nebo tak.. jeden  tip na DIY tady pro Vás mám :)

Budeme potřebovat : 
 6 špejlí, barvy/sprej, lepící pistole
1. Špejle si nabarvíme a dvě z nich rozdělíme na půlky.
Vniknou nám tak čtyři velké a čtyři poloviční špejle
2. Poloviční slepíme pistolí do čtverce
3. Celé špejle nalepíme do krajů a poté druhé konce dohromady.







Žádné komentáře:

Okomentovat